Sain viimeinkin tehtyä uuden osan, joten muistakaahan laitella kommenttia.
2054770.jpg
Minusta tuli perijä.
Olin todella onnellinen, laitoin päiväkirjan lipastooni ja lukitsin kunnolla, jottei kukaan muu saisi kirjan sisältöä lukea.
2054776.jpg
Veljeni päätti muuttaa pois kotoonta vihdoin, kun perijä kiista oli saatu päätökseen.
"Onnea siskoni, sinusta tulee varmasti hyvä perijä" Sanoi MJ ja halasi minua, minä taasen aloin itkemään.
"MJ onko sinun aivan pakko lähteä, talo on iso, voisimme hyvin asua täällä yhdessä" Sanoin MJ:lle itkien.
"Voi sisko, kyllä sinä täällä pärjäät, minä haluan haasteita ja siksi aijon muuttaa uuteen ympäristöön" Sanoi MJ minulle vakuuttavasti.
2054780.jpg
Niin MJ kasvoi aikuiseksi. (Ihan kivan näköinen, mutta erikoisen näköinen tuo alahuuli ;D)
2054781.jpg
Taksi saapui pian hakemaan MJ:tä.
"Hyvästi veli!" Sanoin MJ:lle kyyneleet valuen.
"Ei hyvästi, vaan näkemiin" Sanoi MJ ja laittoi taksin oven kiinni.
2054783.jpg
Niin taksi lähti pois, samoin myös MJ.
2054784.jpg
"Minun tulee sinua ikävä, veli" Mietin mielessäni.
2054785.jpg
Wilma oltiin saatu korjattua, mutta häntä ei oltu vielä kytketty päälle.
Minusta häntä ei kannattanutkaan kytkeä päälle ainakaan Matthewsien talossa, sillä hän ei enää ikinä haluaisi nähdä minua, joten päätin lähettää Wilman (Postissa :D) MJ:lle.
2054787.jpg
Minusta oli aika kasvaa aikuinen veljeni tapaan.
Muutin hieman hiustyyliäni ja meikkejäni.
2054789.jpg
Menin heti etsimään itselleni sopivaa työpaikkaa.
Lopulta, tunnin etsittyäni löysin tiedealan ja sehän minua kiinnosti.
2054793.jpg
Illalla äitini Daniela oli päättänyt tulla kummittelemaan.
2054795.jpg
Olin juuri kuuntelemassa musiikkia, kun Daniela säikäytti minut ja nauroi vielä päälle.
2054799.jpg
"Voi ei! Mielikuvitukseni on aivan liian villi" Mietin mielessäni kun yritin tasata hengitykseni.
2054805.jpg
Wiliam ja minä olimme nyt ainuita Matthewsien talossa.
Wiliamkin oli jo vanha koira, mutta vielä se jaksoi kerjätä mahan rapsutuksia.
2054818.jpg
Seuraavana aamuna pihalleni paukkasi treffipalvelun nainen.
Hän tarjosi auliisti apua pientä maksua vastaan ja minä tietenkin suostuin, sillä mies asioissa ei näkynyt kovastikkaan minulla edistystä.
2054830.jpg
"Hmm... Minusta tuntuu, että sinulle oikea mies on... Hmm..." Sanoi nainen mietteliäänä.
"No sano nyt!" Huudahdin malttamattomana.
2054848.jpg
Pian eteeni tupsahti ihan kivan näköinen mies.
Juttu meillä luisti ja pian päästiinkin jo halailu asteelle.
2054852.jpg
Aloin jo himean vihjailemaan miehelle, että hän oli aika namu.
Mies ei pistänyt pahakseen. (Miehen nimi oli Niilo)
2054859.jpg
Pian Niilo antoi minulle intohimoisen suudelman ja silloin tiesimme, että kuuluisimme yhteen.
2054865.jpg
Illan hämärtyessä jatkoimme suutelemista.
"Kuule Niilo, vaikka olemme tunteneet vasta vähän aikaa minusta tuntuu, että me kuulumme yhteen, joten haluaisitko muuttaa yhteen kanssani?" Kysyin Niilolta kun lopetimme suutelemisen.
"Olin kysymässä sinulta juuri samaa asiaa" Vastasi Niilo rakastunein silmin.
2054867.jpg
Hetkeä myöhemmin päätti Niilo kosia minua, sillä hetkellä olin maailman onnellisin nainen.
"Menetkö kanssani kihloihin?" Kysyi Niilo hymyillen.
2054877.jpg
"Aivan varmasti!" Huudahdin ja hyppäsin Niilon syliin.
2054879.jpg
"Rakas, ihanaa kun suostuit kihlaukseen" Sanoi Niilo minulle hymyillen.
"Ihanaa, että sinä kosit minua" Vastasin Niilolle rakastuneena.
2054881.jpg
Niilo menestyi todella hyvin työssään, eikä pomon paikka ollut kuin, yhden ylennyksen päässä.
2054885.jpg
Siitä huolimatta, että Niilo menestyi työssään unohdimme maksaa laskut ja se taas kostautui ulosottomiehellä.
2054888.jpg
Ulosottomies vei suihkun, mutta muuta hän ei onneksi vienyt.
2054893.jpg
Ensilumi satoi vihdoin Belladonnaan.
Olin todella iloinen.
2054898.jpg
Samana yönä Milli ja Vili leikkivät pihalla leijuen.
2056240.jpg
Aamulla lunta oli pyryttänyt niin paljon, että pääsimme Niilon kanssa tekemään lumiukkoja pihallemme.
2056241.jpg
Pian minun kuitenkin piti lähteä töihin, minua hieman jännitti sillä tämä olisi ensimmäinen työpäiväni.
2056242.jpg
Pari päivää myöhemmin, sain tietää, olevani raskaana.
Olin todella onnellinen.
2056243.jpg
Vaikka pihamme oli lunta täynnä ja pakkastakin, jonkun verran, ei pihallamme oleva lampi ollut vielä jäätynyt.
2056245.jpg
Ajat kuluivat ja pian mahani oli toodella iso, olin kuitenkin ihan reippaalla päällä ja aijoin mennä katsomaan tv:tä.
2056248.jpg
Kuitenkaan en ehtinyt edes istua, kun tunsin jotain kosteaa ja märkää valuvan lattialle.
"Niilo! Tule äkkiä tänne minä synnytän!" Sain huudettua paniikissani, sillä tämä oli ensimmäinen synnytykseni.
2056250.jpg
Niilo juoksi nopeasti luokseni ja sillä hetkellä tunsin, että lapsi on tulossa kovaa vauhtia pois.
"Aaaaa!" Huusin sillä kivut olivat melkoiset.
2056252.jpg
Pian sain pitää,  pientä vaaleansinisilmäistä tyttövauvaa sylissäni.
2056254.jpg
Annoimme Niilon kanssa yhdessä, tytölle nimeksi Lilly.
2056255.jpg
Oli jo myöhä ja Niilo meni laittamaan tytön vuoteeseen.
2056257.jpg
Samana yönä päätimme mennä naimisiin.
"Tuletko sinä Danielle Matthews vaimokseni?" Sanoi Niilo hymyillen.
"Tulen, tuletko sinä Niilo Mäntynen miehekseni?" Kysyin minä puolestaan hymyillen.
"Tulen" Vastasi Niilo.
Vaihdoimme sormukset ja tietysti suutelimme intohimoisesti ;D
Niilosta tuli myös Matthews.
2056260.jpg
Naimisiin menon ja lapsen saannin kunniaksi, päätimme muuttaa uuteen taloon.
Alkoi tuo Matthewsien vanha talo jo sen verta kyllästyttämään.
2056261.jpg
Olin jo edennyt urallanikin merkittävästi.
2056262.jpg
Himeman myöhemmin iltapäivällä, otin lomaa töistä, sillä sain tietää taas, että olin raskaana.
2056263.jpg
Seuraavana päivänä oli pikkuisen Lillyn syntymäpäivä.
Niilo halusi ehdottomasti puhaltaa kynttilät Lillyn puolesta.
2056264.jpg
Kaunis tyttö Lillystä kasvoikin.
Sanotaan näin, että persoonnalisen näköinen.
2056265.jpg
Lillykin tykkäsi nukkua vanhan koiramme Wiliamin pedissä, kuten hänen setänsä MJ:kin aikoinaan.
2056266.jpg
Päätin kuitenkin antaa Wiliamin nukkua ihan omassa pedissään ja menin laittamaan pikkuisen Lillyn kehtoonsa.
2056267.jpg
Seuraavana aamuna tapahtui jotain kauheaa.
Viikatemies tuli hakemaan Wiliamia luokseen.
2056268.jpg
Itkin vuolaasti, sillä Wiliam oli minulle todella tärkeä ja rakas.
2056269.jpg
Pian viikatemies antoi Wiliamin hakea viimeisen keppinsä.
2056270.jpg
Hetkeä myöhemmin synnytykseni lähti käyntiin, mutta osasin jo varautua, mitä tuleman pitää.
2056271.jpg
Kipuja en kuitenkaan osannut ennakoida.
"Niilo! Tule tänne!" Huusin kun Niilo laitteli keittiössä ruokaa.
2056272.jpg
Pian sain pitää sylissäni ihan isänsä näköistä poikaa.
2056274.jpg
Pojan nimeksi annettiin Leonardo.
Leonardo peri isänsä ihon, mutta setänsä vihreät silmät ja tietysti minun ja Niilon hiuksienvärin.
2056275.jpg
Ojensin Leonardon malttamattomalle Niilolle.
"Voi kun hän on pieni ja aivan minun näköiseni" Huudahti Niilo onnellisena.
2056276.jpg
Pari päivää myöhemmin toin töistä mukaani ylennyksen ja työkaverini.
2056277.jpg
Mies ei todellakaan ollut pahimmasta päästä, joten hänestä voisi tulla jonkun perijän mies ;)
2056278.jpg
Niilokin toi illalla ylennyksen mukaansa ja samoin työkaverinsa.
2056279.jpg
Niilo ajatteli myös samalla tavalla kuin minä, että hänen työkaveristaan voisi tulla perijän mies.
2056280.jpg
Niilo halusi parantaa välejään työkaveriinsa ja jutteli tämän kanssa pitkän tovin.
2056281.jpg
Seuraavana päivänä menin leikkaamaan pihalle kasveja, sillä ne rehottivat rumasti.
2056282.jpg
Pian oli Lillyn syntymäpäivä, tälläkertaa hän halusi itse puhaltaa omat kynnttilänsä.
2056285.jpg
Oikein kaunis lapsonen Lillystä sitten kasvoi.
2056286.jpg
Samana päivänä oli myös Leonardon syntymäpäivä ja autoin häntä puhaltamaan kynttilät.
2056287.jpg
Näin komea poika Leonardosta kasvoi, kummassakin selkeästi perijäainesta.

Tähän loppui osa 6, toivottavasti piditte ja...
Muistakaa laittaa kommenttia kiitos! :)